listopad-grudzień | 1 (6) 2016

Ulubioną słodkością jest czekolada

96% Polaków kupuje słodycze. Ulubioną słodkością jest czekolada. Co dziesiąty Polak przy zakupie słodyczy kieruje się ich składem, a co piąty nie kupuje słodyczy dzieciom – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Kobiety częściej sięgają po coś słodkiego w celu poprawy nastroju, a mężczyźni traktują słodycze jako przekąski dodające energii. Tylko 7% Polaków kupuje słodycze na prezent bądź jako nagrodę. Kupując słodycze dla siebie, najchętniej sięgamy po czekoladę. Częściej od batoników typu "Snickers", czy "Mars" (30%), wybieramy wafelki, np. "Prince Polo", czy "Grześki" (36%). Najmniej osób (6%) kupuje cukierki bez czekolady i lizaki (3%).

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 0

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

listopad-grudzień | 1 (6) 2016

Rehabilitacja na fali

Rehabilitacja obecnie przeżywa dynamiczny rozwój. Korzystają z niej nie tylko ludzie, którzy doznali urazu, lecz także osoby ze schorzeniami neurologicznymi oraz sportowcy, chcący zapobiec kontuzjom.

listopad-grudzień | 1 (6) 2016

Połączenie kompetencji

Zobacz więcej artykułów z działu "Rozgrzewka".