marzec-kwiecień | 2 (2) 2016

Śniadanie to podstawa

Jedząc śniadanie, zapewniamy sobie odpowiednią ilość składników pokarmowych, co chroni nas przed spalaniem włókien mięśniowych zamiast tłuszczu na treningu, zabezpiecza przed nagłą chęcią zjedzenia czegoś niezdrowego, pozwala wykonać o 20% mocniejsze treningi w godzinach popołudniowych oraz, co najważniejsze, przyspiesza regenerację.

Przykład: Grillowany tost z pieczywa pełnoziarnistego z serem i szynką parmeńską – 291 kcal

Składniki: chleb graham tostowy, feta, szynka parmeńska, pomidorki cherry

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 4

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

marzec-kwiecień | 2 (2) 2016

Kompozycje Rice&MORE

W skład serii Rice&MORE wchodzą 4 kompozycje: Ziarna Inków, Quinoa Trzy Kolory, Bulgur Mix i Ziarna Starożytne.

marzec-kwiecień | 2 (2) 2016

Orkisz to samo zdrowie

Ziarno orkiszu ma duże właściwości zdrowotne, wzmacnia odporność, usuwa toksyny, ma dobry wpływ na krew, pomaga przy zmęczeniu i spadku energii. Ma też właściwości przeciwzapalne i antyalergiczne. 

Zobacz więcej artykułów z działu "Czy wiesz, że...".