Paweł Szewczyk
wrzesień-październik | 5 (5) 2016

Nadszedł czas na budowę masy

Proces rozbudowy masy mięśniowej jest długotrwały, mozolny i bardzo pracochłonny, wymaga rzetelnego treningu, skrupulatnie dobranej diety i przemyślanej suplementacji, magiczne receptury czy plany nie istnieją, a obserwacja, reagowanie na bieżąco i zdroworozsądkowe podejście (szczególnie w przypadku amatora!) są i będą najlepszymi doradcami.

Praktyczne rady (dla początkujących, jak i zaawansowanych)

Nie usuwaj całkowicie z planu treningowego wysiłków tlenowych (cardio/aeroby)! Działają one prozdrowotnie, odciążają serce, obniżają ciśnienie, a także pozwalają się odprężyć i pracować nad oddechem – wybierz jednak formę wysiłku, która sprawa ci przyjemność!

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 48

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

wrzesień-październik | 5 (5) 2016

Recepta na zimowy jadłospis

Zimą nie tyle trzeba skupić się na zwiększaniu spożycia kalorii, ale na samym przeorganizowaniu swojej diety. Jadłospis powinien być bogaty w witaminy i składniki mineralne, aby wzmocnić odporność ustroju.

wrzesień-październik | 5 (5) 2016

Melon i gruszki – odżywczy koktajl

Zobacz więcej artykułów z działu "Czy wiesz, że...".