styczeń-luty | 1 (1) 2016

Dżem na start

Oprócz treningu dieta i sposób odżywiania to dla osoby biegającej istotny element wpływający na jego formę. Dla biegacza, jak dla każdego, śniadanie jest kluczowym posiłkiem w ciągu dnia, zwłaszcza jeśli zaraz po nim zaczyna on trening.

Istotne jest więc, żeby poranny posiłek był z jednej strony lekki, a z drugiej energetyczny. Takim śniadaniem może być owsianka. Jednak dla niektórych osób, ze względu na dużą zawartość błonnika, jest ona trudniejsza do strawienia, dlatego muszą one poszukiwać alternatywy. Co w takim razie warto zjeść?

A np. bułka z... dżemem! Taki zestaw zawiera dużo węglowodanów prostych, potrzebnych przy wysiłku 2zycznym. Np. dżem truskawka z żeń-szeniem nie posiada benchmarku, a specjalnie opracowana receptura jest wynikiem współpracy fachowców.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 5

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

styczeń-luty | 1 (1) 2016

Nowa Piramida Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej

Polscy konsumenci przyzwyczaili się już do obrazowego przedstawiania zasad zdrowego żywienia w postaci piramidy. Efektem prac interdyscyplinarnego zespołu ekspertów Instytutu Żywności i Żywienia powstała nowa Piramida Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej.

styczeń-luty | 1 (1) 2016

Jaglane ciasto śniadaniowe

To ciasto jest bardzo proste w przygotowaniu i zdecydowanie polecane przez dietetyków. Np. wersja z jabłkami, która można zabierać nie tylko na trening ale także do pracy.

Zobacz więcej artykułów z działu "Czy wiesz, że...".