styczeń-luty | 1 (1) 2016

Chleb pełnoziarnisty bez mąki - piecz samodzielnie

Bardzo łatwo jest upiec samodzielnie chleb pełnoziarnisty. Możemy wykorzystać w tym celu specjalna mieszankę składników: ziarna słonecznika, siemię lniane, pestki dyni, ziarna sezamu.

Sposób przygotowania:

  • rozbij jaja i wymieszaj w misce z pozostałymi składnikami
  • przełóż masę do naoliwionej foremki do chleba (np. 24 cm)
  • piecz chleb w nagrzanym wcześniej piekarniku w 160 stopniach C przez około 60 min.
  • wystudź chleb przed pokrojeniem

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 0

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

styczeń-luty | 1 (1) 2016

Nowa Piramida Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej

Polscy konsumenci przyzwyczaili się już do obrazowego przedstawiania zasad zdrowego żywienia w postaci piramidy. Efektem prac interdyscyplinarnego zespołu ekspertów Instytutu Żywności i Żywienia powstała nowa Piramida Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej.

styczeń-luty | 1 (1) 2016

Jaglane ciasto śniadaniowe

To ciasto jest bardzo proste w przygotowaniu i zdecydowanie polecane przez dietetyków. Np. wersja z jabłkami, która można zabierać nie tylko na trening ale także do pracy.

Zobacz więcej artykułów z działu "Czy wiesz, że...".