lipiec-sierpień | 4 (4) 2016

Bogowie szybkości – interwały

Trening ten wykonujemy po uprzednim kilkumiesięcznym przygotowaniu organizmu. Mistrzowie sportu na całym świecie stosują trening interwałowy jako podstawowy dla poprawy przyśpieszenia. Jest krótki i skuteczny – wspomaga efektywne spalanie tkanki tłuszczowej. Każdy interwał należy poprzedzić rozgrzewką i zakończyć stretchingiem.

Przykładowy trening interwałowy:

  • 1. tydzień – 3 dni treningowe. Dystans 300 metrów.
  • Zasada: 300 metrów SPRINT – 300 metrów spacer. Powtórz w sumie 3 razy (w sumie sam sprint 900 metrów).
  • 2. tydzień – 3 dni treningowe. Dystans 100 metrów.
  • Zasada: 100 metrów SPRINT – 100 metrów spacer. Powtórz w sumie 8 razy (w sumie sam sprint 800 metrów).
  • 3. tydzień – 2 dni treningowe. Dystans 50 metrów.
  • Zasada: 50 metrów SPRINT – 50 metrów spacer. Powtórz w sumie 16 razy (w sumie sam sprint 800 metrów).

Pomiędzy treningami pamiętaj o sumiennej regeneracji, spacerach i dotlenianiu organizmu.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 5

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

lipiec-sierpień | 4 (4) 2016

Bez GMO!

OSM Piątnica wprowadziła dodatkowe znakowanie swoich produktów, informując na opakowaniach, że są one wytwarzane z mleka pochodzącego od krów karmionych paszami wolnymi od modyfikacji genetycznych (GMO).

lipiec-sierpień | 4 (4) 2016

Szpinak do picia

Zielony koktajl ze szpinakiem to szklanka zdrowia każdego dnia!

Zobacz więcej artykułów z działu "Czy wiesz, że...".