Natalia Mlekicka
wrzesień-październik | 5 (5) 2016

Wyskakać sylwetkę

Od kilku lat, coraz większym powodzeniem w klubach fitness cieszą się zajęcia prowadzone do muzyki, przy użyciu małych trampolin. Ich popularność wciąż rośnie, powstaje coraz więcej centrów szkoleń, coraz więcej osób szkoli się na instruktorów, a firmy prześcigają się w tworzeniu nowych kształtów i korzystaniu z coraz bardziej nowoczesnych i nowatorskich materiałów do ich budowy.

Równolegle z bumem na zajęcia na trampolinach, trwa moda na przydomowe, ogrodowe trampoliny dla dzieci. Wszyscy zatem skaczą, pytanie jednak, czy to skakanie jest dla nas dobre?

Jak wiadomo, lepiej jest się ruszać, niż nie ruszać. Jesteśmy stworzeni do lokomocji, a niekoniecznie do siedzenia. Nawet nasz umysł lepiej funkcjonuje, jeśli jesteśmy aktywni fizycznie. Pomyślmy jednak, co zrobić, aby dowolnie wybrana przez nas aktywność wpływała na nasze ciało i organizm jak najlepiej.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 45  Strona 46  Strona 47

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Paweł Szewczyk
wrzesień-październik | 5 (5) 2016

Nadszedł czas na budowę masy

Proces rozbudowy masy mięśniowej jest długotrwały, mozolny i bardzo pracochłonny, wymaga rzetelnego treningu, skrupulatnie dobranej diety i przemyślanej suplementacji, magiczne receptury czy plany nie istnieją, a obserwacja, reagowanie na bieżąco i zdroworozsądkowe podejście (szczególnie w przypadku amatora!) są i będą najlepszymi doradcami.

Justyna Marciniak
wrzesień-październik | 5 (5) 2016

Płaski brzuch to odpowiednia dieta!

Większość osób wciąż ulega mylnej tezie, że aby mieć płaski brzuch należy robić nieskończoną liczbę brzuszków. To mit! Zacznij od odpowiedniego żywienia i zastosuj poniższe zasady. Oczywiście – każdy z nas chciałby mieć płaski, apetyczny brzuch. Powodem są nie tylko względy estetyczne. Kiedy nasz brzuch jest płaski, czujemy się lekko i przyjemnie. Witaminy i minerały lepiej są przyswajane, dzięki temu mamy więcej energii. To, jakich składników dostarczamy naszemu organizmowi na co dzień, jest kluczowe. To prostsze niż...

Zobacz więcej artykułów z działu "Fitness".