Marta Chalimoniuk-Nowak
listopad-grudzień | 2015 (1) 2015

Personal branding trenera – cele i mierniki

Sama obecność w mediach społecznościowych i posiadanie swojej witryny internetowej nie wystarczy ani niczego nie gwarantuje podobnie jak dobre zdanie o nas i naszych kompetencjach wypowiadane przez starych znajomych. Czy chodzi tylko o miłe „połechtanie ego”? A może o nieodstawanie od innych, którzy poza pracą instruktora fitness czy trenera karate postawili na obecność w Internecie?

Warto przemyśleć, co osiągnęli ci, którzy realnie odnieśli sukces, dlaczego postrzegamy ich jako wygranych na rynku i czy wiemy, jaką drogą do tego doszli? Tu nie ma przepisów jak na ciasto – każdy ma inny poziom motywacji, zdeterminowania, możliwość alternatyw (im ich więcej, tym bywa gorzej z samodyscypliną w rozwoju trenera). Mamy mniejszą czy większą chęć uczenia się, inny poziom otwartości na ludzi – fachowców z całego świata, inny dobór wzorców – adekwatnych dla siebie i faktycznie godnych naśladowania. Różną ilość czasu przeznaczamy na pracę nad sobą, własny rozwój, edukację, na kształtowanie popytu na siebie jako profesjonalistę oraz na swoje usługi. To żmudna droga, gdzie nie ma miejsca dla tych, którzy idą na skróty.

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Marta Chalimoniuk
listopad-grudzień | 2015 (1) 2015

Klub fitness – lojalność klientów jest bezcenna

Na czym opiera się lojalność klientów? Na marce klubu fitness, którą tworzą ludzie – ich kompetencje i budowanie relacji z klientem. W połączeniu z ofertą usługową, wyjątkowością miejsca i atmosferą tworzą jakość, która spójnie i wiarygodnie buduje markę oraz pozwala wyróżnić ją na tle konkurencji. Zatrudniani w klubie trenerzy mają zatem kluczowe znaczenie dla prowadzonej działalności i są wizytówką firmy.

Sławomir Erkiert
listopad-grudzień | 2015 (1) 2015

FIT to sposób na życie

Na temat dbałości o zdrowie, treningów, najpopularniejszych zestawów ćwiczeń i rynku fitness w Polsce z Alicją Liczbą, dyrektorem marketingu i PR w Fabryce Formy rozmawia Sławomir Erkiert. 

Zobacz więcej artykułów z działu "Fitness".