Natalia Mlekicka
marzec-kwiecień | 2 (2) 2016

Indywidualny harmonogram. Jaki jest cel twoich treningów?

Przystępując do planowania swojego tygodniowego harmonogramu treningów, odpowiedz sobie na pierwsze, podstawowe i najważniejsze pytanie: Jaki jest cel twoich treningów? Jeśli nie masz na nie odpowiedzi, to każdy znaleziony w mediach harmonogram będzie wystarczający, ale nie będzie dostosowany do twoich możliwości i oczekiwań.

Ogromne znaczenie ma to, czy planujesz poprawić ogólną sprawność swojego ciała, zbudować masę mięśni grzbietu, a może nóg, albo marzysz o pozbyciu się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Pomyśl przez chwilę, czego oczekujesz po swoich treningach, dla jakiego celu będziesz się poświęcać, wstawać rano, wylewać siódme poty, radzić sobie z opóźnioną bolesnością mięśni po treningu, osiągnięcie jakiego celu sprawi, że rozbudzisz swoją wewnętrzną motywację do robienia tego wszystkiego?

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 45  Strona 46  Strona 47

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Ewa Brzozowska
marzec-kwiecień | 2 (2) 2016

Specyfikacja żywienia w okresie treningów i zawodów

Uzyskanie najlepszych wyników w czasie zawodów wymaga, oprócz wielu innych zabiegów, właściwego żywienia przed, w czasie trwania i po zawodach. Właściwe rozplanowanie posiłków pozwala utrzymać prawidłowy poziom glukozy we krwi, zwiększać efektywność w trakcie wysiłku, a także skraca czas potrzebny na regenerację po cięższych sesjach treningowych czy startach w zawodach.

Marcin Rogala
marzec-kwiecień | 2 (2) 2016

10 zasad zdrowego śniadania

„Śniadanie zjedz sam, obiadem podziel się z przyjacielem, a kolację oddaj wrogowi” – to chińskie przysłowie zna niemal każdy. Jest w nim dużo prawdy i na jego podstawie od razu nasuwa się kilka cech, jakimi powinno się charakteryzować śniadanie idealne

Zobacz więcej artykułów z działu "Fitness".