Małgorzata Zdrojewska-Pujanek
wrzesień-październik | 5 (10) 2017

Wege = zielono i smacznie

DIETA 1800 kcal.

Dla kobiet zdrowych, trenujących trzy razy w tygodniu

W ostatnim czasie krąży wiele sprzecznych informacji na temat diety wegańskiej. Jedni twierdzą, że jest to tymczasowa moda, inni, iż jest ona bardzo droga i została rozpropagowana ze względu na podniesienie sprzedaży i zwiększenie dochodów firm spożywczych. Inni oskarżają dietę wegańską o występowanie sporych niedoborów. Jednak są i tacy, którzy rezygnują z jedzenia produktów odzwierzęcych ze względów etycznych lub zdrowotnych. We współpracy z dietetykiem przygotowaliśmy dla Państwa praktyczne, zbilansowane menu, które jest nie tylko niedrogie, ale i smaczne

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 21  Strona 22  Strona 23  Strona 24  Strona 25

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Maria Kubacha
wrzesień-październik | 5 (10) 2017

Wege piramida żywieniowa

"Dieta wegańska wyklucza jaja, nabiał i inne produkty pochodzenia zwierzęcego"

Emil Stanisławski
wrzesień-październik | 5 (10) 2017

Weganizm na start. Jak skomponować dietę roślinną?

W ciągu ostatnich kilku lat wokół diety roślinnej narosło mnóstwo mitów. Zawdzięczamy je zarówno zażartym mięsożercom, którzy nie wyobrażają sobie posiłku bez dodatku białka zwierzęcego, jak i weganom i wegetarianom, którzy w dietach bezmięsnych upatrują lekarstwa na całe zło tego świata. Czas odczarować weganizm!

Zobacz więcej artykułów z działu "DOBRA DIETA".