maj-czerwiec | 3 (3) 2016

Trening Justyny Marciniak

Proponuję krótką formę treningu dla osób zapracowanych. Tabata w 4 minuty – interwałowy trening metaboliczny, który daje wspaniałe efekty. UWAGA! Na początku możesz wybrać tylko 4 swoje ulubione ćwiczenia i skupić się na technice. Tabatę wykonujemy max 3 x w tygodniu.

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 0

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Natalia Mlekicka
maj-czerwiec | 3 (3) 2016

Prawidłowo rozwinięte mięśnie grzbietu

Zaczynając przygodę z treningiem siłowym skupiamy się najpierw na tych częściach ciała, które uważamy, że są bardziej zaniedbane w porównaniu z innymi lub chcemy kilka konkretnych części wyeksponować i rozwinąć do poziomu w którym: a) ubrania będą pięknie leżały, b) nie będziemy mieli obaw przed założeniem skąpego letniego ubioru, c) inni będą nam zazdrościć. Nie będę oceniała motywów, ale skomentuję działania.

maj-czerwiec | 3 (3) 2016

Dieta 1800 kcal bogata w produkty wspomagające koncentrację

Zobacz więcej artykułów z działu "Dieta & sport".