lipiec-sierpień | 4 (4) 2016

Sealfit - niekonwencjonalny trening siły i charakteru

ODŻYWIANIE W METODZIE SEALFIT

Na początku służby w SEAL odżywiałem się przede wszystkim pizzą. Piłem mleko. Od czasu do czasu wypijałem piwo. No dobrze, tu mnie macie! Piwo lało się strumieniami... Typowa kawalerska dieta, która jest dobra tylko dlatego, że jest łatwa i wygodna. Znacznie gorzej funkcjonowałem i wykonywałem zadania. Rano, po obudzeniu, czułem się okropnie. Po dwóch godzinach ćwiczeń było lepiej, jednak po obiedzie znów następował spadek formy. Miałem wahania poziomu energii.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 38  Strona 39  Strona 40  Strona 41  Strona 42  Strona 43

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Sławomir Erkiert
lipiec-sierpień | 4 (4) 2016

Cel treningowy musi być sprecyzowany

Rozmowa z Magdą Wysokińską, trenerem personalnym, instruktorką nowoczesnych form gimnastyki.

lipiec-sierpień | 4 (4) 2016

Jadłospis aktywnego faceta

Mężczyzna. 80 kg. Dieta 2700 kcal.

Zobacz więcej artykułów z działu "Dieta & sport".